چرا اشتباه کردن داده هاي کاربر در وردپرس مي تواند يک کابوس باشد


 


توسط اريک کارکوواک در 10 مارس 2020وردپرس


هر وب سايتي که ساختيم داراي چالش هاي منحصر به فرد خود است. اما ابزاري که ما استفاده مي کنيم به ما کمک مي کند تا از سر آنها جلوگيري کنيم.


 


WordPress ، و ايستم بي پايان پلاگين هاي آن ، به طراحان وب کمک کرده است که حتي سخت ترين درخواست هاي مشتري را مرتب کنند. تقريباً همه چيزهايي که ما نياز داريم فقط کليک و رفتن است. و اگر وجود ندارد ، ما مي توانيم خودمان آنرا بسازيم.


 


اما براي هر يک از اين راه حلهايي که ما اجرا مي کنيم ، نتيجه پنهاني دارد. چيزي که فقط کمي سرختر مي شود وقتي که براي اطلاعات خاص کاربر کمي عميق تر استفاده مي کنيم. فقط در اين صورت ما آشفتگي درهم و برهم را مي بينيم که در زير آن پوسته بسيار بيروني قرار دارد.


 


بارگيري نامحدود: 1200+ مضامين وردپرس


مضامين وردپرس ، مضامين WooCommerce ، افزونه ها ، قالب هاي وب ، دارايي هاي طراحي و موارد ديگر!


موضوع نمونه کارها حداقل نينا


موضوع نمونه کارها حداقل


قالب وردپرس


موضوع کسب و کار Corpus


موضوع کسب و کار Corpus


قالب وردپرس


Mgana Minimal WooCommerce


حداقل WooCommerce


موضوع WooCommerce


صفحه فرود BeSmart


صفحه فرود BeSmart


قالب وردپرس


مضامين 1200+ WORDPRESS را کاوش کنيد 


يک شروع ساده


در يک نصب پيش فرض وردپرس ، داده هاي کاربر (حداقل ، نوعي که مي خواهيد صادر کنيد) در واقع بسيار مرتب و مرتب هستند. داده ها در wp_usermetaجدول پايگاه داده ذخيره مي شوند . در داخل ، اصول اوليه مانند نام کاربر را به همراه نقش / قابليت ها و ترجيحات حساب آنها پيدا خواهيد کرد .


 


اين مورد را با آنچه در wp_usersجدول است (نام کاربري ، آدرس ايميل ، رمز عبور) ترکيب کنيد و مي توانيد اطلاعات مفيدي را براي هر کاربر در وب سايت خود بدست آوريد. به علاوه ، در صورت نياز مي توانيد به راحتي ليست CSV از کاربران جديد را وارد کنيد.


 


البته بيشتر وب سايتها با پيکربندي پيش فرض متوقف نمي شوند. در مقابل ، ما اغلب تعداد پلاگين ها را اضافه مي کنيم تا کاربران بتوانند کارهاي بيشتري با سايت ما انجام دهند.


 


ما مي خواهيم آنها کارهايي مانند اطلاعات پروفايل سفارشي را انجام دهند ، سفارشات را پيگيري کنند و به گروههاي خاصي تعلق داشته باشند. بعلاوه ، اين روزها از ويژگي هايي مانند تالار گفتمان ، پورتال هاي پشتيباني و سيستم هاي مديريت يادگيري نيز استفاده مي شود.


 


و اين فقط خراش سطح است. موارد بسيار ديگري وجود دارد که مي توانيد به يک سايت معمولي وردپرس اضافه کنيد. اين يک چيز خوب است ، تا زماني که مجبور شويد داده ها را امتحان کنيد و تنظيم کنيد.


 


جدول وردپرس کاربر وردپرس.


داده ، داده ، همه جا


مسئله مورد بحث به اندازه خود تقصير وردپرس نيست. اين است که در جايي که يک قطعه خاص از داده ها ذخيره مي شود ، در بسياري موارد ، براي توسعه دهندگان افزونه باقي مانده است. اين مي تواند منجر به اين شود که داده هاي کاربري شما مي خواهيد در همه مکان جمع شود. اين طبيعت جانور است.


 


بياييد از يک وب سايت اخير که من به عنوان نمونه در آن کار کردم استفاده کنيم. از افزونه عضويت استفاده مي کند ، که به افراد امکان مي دهد به سازمان مشتري بپيوندند.


 


داده هاي جمع آوري شده


هنگامي که آنها ثبت نام مي کنند ، ما بيش از فقط فوق داده استاندارد کاربر WordPress از آنها درخواست مي کنيم. از اعضا جديد مي خواهيم اطلاعاتي از قبيل:


 


آدرس پستي؛


شماره تلفن؛


ترجيح آنها براي نحوه دريافت خبرنامه ( ايميل يا نامه پستي ).


داده هاي ايجاد شده


علاوه بر اطلاعاتي که ما از کاربران مي خواهيم تأمين کنند ، تعداد زيادي از داده هاي توليد شده توسط پلاگين عضويت نيز وجود دارد ، از جمله:


 


وضعيت عضويت ( فعال يا غيرفعال )؛


سطح عضويت


تاريخ انقضا عضويت؛


هيچ چيز فوق العاده اي در مورد پيکربندي وجود ندارد. احتمالاً تفاوت چنداني با ده ها هزار سايت ديگر که در همان مجموعه عضويت در حال اجرا هستند ، نيست.


 


در حالي که خود سايت خيلي پيچيده نيست ، اين بدان معنا نيست که اطلاعات کاربر آن به راحتي پيدا مي شود. بياييد ببينيم که چگونه يک کار به ظاهر ساده مي تواند به يک چالش وقت گير تبديل شود.


 


کد HTML بر روي صفحه نمايش.


چالش


مشتري نياز خيلي اساسي داشت. آنها مي خواستند صادراتي از همه اعضاي فعال که نسخه اي از خبرنامه سازمان ارسال شده براي آنها ترجيح مي دهند . براساس آنچه در اختيار ما است ، اين فقط چند دقيقه طول مي کشد تا با هم مکروه شويم. من دور شدم


 


اين بسيار دشوارتر از چيزي بود که تصور مي کردم. داده هاي مورد نياز ما دقيقاً در بانک اطلاعاتي وجود داشت. اما تلاش براي جمع کردن آن در کنار هم ثابت شد که براي کسي که يک جادوگر پرس و جو از پايگاه داده نيست ، يک کار تقريباً مهم است.


 


با اين حال ، به همين دليل است که ما پلاگين ها ، درست است؟ و يک گزينه مختلف وجود دارد - هم رايگان و هم حق بيمه. اما ، مهم نيست که چه چيزي را امتحان کردم ، به نظر نمي رسيد دقيقاً آنچه را که صادرات لازم داشته باشد دريافت کنم. اين دليل است:


 


داده هاي سفارشي ما مي خواهيم تا به اعضاي ما به اندازه کافي آسان براي به دست آوردن است. در wp_usermetaجدول قرار دارد که افزونه هاي صادرات کاربر به طور کلي قادر به يافتن آنها هستند. بنابراين ، توليد ليستي از کاربراني که مي خواستند کپي سخت اين خبرنامه را بطور ساده و ساده انجام دهند.


ديگر اطلاعات مربوط به عضو ، با اين حال، در جدول ديگر اين است که منحصر به فرد به پلاگين عضويت ذخيره مي شود. حتي يک افزونه تجاري نسبتاً قوي که استفاده کردم نمي تواند به من در اينجا کمک کند.


نتيجه اين بود که فهميدم چه کسي نسخه پستي خبرنامه را درخواست کرده است ، اما نمي توانم بگويم که عضويت آنها فعال است - خيلي مفيد نيست.


 


مطمئناً ، اين اطلاعات در همان پايگاه داده در يک ميز مجاور ذخيره شده اند - اما ممکن است براي اهداف من نيز در مشتري باشد. احساس مي کرد که خانه را براي کليدهاي خود جستجو مي کنيد ، فقط اين را مي فهميد که همسايه شما آنها را باج مي بخشد.


 


سرانجام ، من يک افزونه صادراتي پيدا کردم - افزونه اي که شامل يک افزونه براي افزونه عضويت است - که مي تواند به من کمک کند تا داده هاي مورد نياز خود را جمع کنم. اگر چنين چيزي وجود نداشت ، من هنوز تنها با يک راه حل نيمه گير گير مي کردم.


https://speckyboy.com/wrangling-user-data-in-wordpress/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرکت توسعه فرا دانش آی تک زنانگی هایم عاشقانه برای تو زبان برنامه نویسی کاتلین بهترین زبان دنیا Danielle آموزش خصوصی کامپیوتر در تهران وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس Megan Phyllis کشتی تفریحی قوی سفید همه چی 98